{ PRESENTATION AV ULRIKA }

Jag heter Ulrika Pettersson, är 30 år och bor lite utanför Göteborg i ett hus med min familj.
Min man heter Fredrik och vi har två pojkar, Otto (född -04) och Einar (född -07).  

Jag började scrappa sommaren 2004 då jag ville göra ett första-åretalbum till bebisen jag hade i magen. När jag såg en kompis scrappade album kände jag direkt att detta vill jag också hålla på med.
Och så blev det. Jag var fast direkt. 

Sedan dess scrappar jag om inte varje dag så i alla fall varannan, det är bara så himla roligt! :-) Jag scrappar om allt möjligt men mest blir det om barnen, om mig själv och om vår trädgård.   Jag blandar format och stilar och försöker tänka att det viktigaste är att jag har roligt. Fotona och texten är viktiga för mig, jag skriver ofta en hel del på mina layouter.
 
Om jag ändå ska beskriva min stil tror jag det blir med orden grafiskt, färgstarkt, roligt och inte så perfekt :-)  
Det är jättekul att ingå i Collages designteam och jag hoppas jag kommer att inspirera med mina layouter.

Besök gärna Ulrikas Blogg!                                                                                                                 image31
                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0